trögt..

Ni får ursäkta den jättejättedåliga uppdateringen. Det är så att just nu så jobbar jag typ hela tiden och sen har jag inte ridit på 1-2 veckor! Då finns det helt enkelt inget att skriva om. ;)

Fast igårkväll så fick jag världens abstinens så jag gick ner till pojkhagen och myste med Fönix, såpass i den bemärkelsen att jag hoppade upp på honom. :D Jag får ju inte (och vill inte) rida utan hjälm, men ingen har sagt något om att ligga på hästen utan hjälm? ;) Hur smart..? Det var iallafall jättemysigt.

Sen ska Fönix ha credit också! Haha det kliade lite överallt på honom igår för alla flugfän, så två ggr ställde han sig på tre ben och kliade sig bakom örat med det fjärde med mig på! Haha, styrka, balans och smidighet?



<3

Nu - off to hard work, work!

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0