Uppdatering

Idag har konstigt nog varit en toppen dag! Känns hur bra som helst, med tanke på att jag har haft så få sånna dagar på sistonde.

Har börjat mocka ur Conquest box för sommaren, det var jobbigare än jag trodde det skulle vara och blev mer än halvklar på ca 1h, så får fortsätta imorgon.


Jag kan lova att den kärran var tung som AS!! Och ett par sådana blev det! :o

Sen gick jag och fixade nytt pass, eftersom jag ska till Turkiet om 30 dagar. Som vanligt såg jag inte alls rolig ut på bilden.. Varför kan man aldrig bli bra på sånna kort?!

Sen gick jag och mamma och tog en fika på Espresso House, hur mysigt som helst! <3 Det är livs kvalité.


En jättegod Kiwi Smoothi

Sen ska jag väl bege mig ut och rida de små hästarna så fort det svalnar av lite. Kan lägga upp några bilder jag tog nu när jag kom hem:


Fönix <3


Jag ringde på praktikplats idag med! Det är inte förrens till hösten, men man ska ha ordnat plats innan skolan slutar nästa vecka. Jag kan berätta att det är utomlands men inte mer förrens allt är klart. Hoppas verkligen det blir av! :D

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0