Dagen

Fick sovmorgon idag! Efter att ha haft en kanonkväll (HELG!) med tjejerna i Vbg.
Först så myste jag med fina Conquest och tog riktigt lång tid på mig att gör i ordning honom. Sen var tanken att vi först skulle skritta fram ute och sen jobba mycket stärkande, att jobba under sig (tex. galopp fattningar.) Men det var så himla fint väder så att det bara blev uteritt! Jätte mysigt hade vi, fast vi mötte typ 32.000 barnvagnar längs vägen och de var jätte läskiga! haha :P
Conquest i hagen


Smaskar krafft foder.


Stora killen <3




Uteritt i det fina vädret!

Sen bar det av till min egna lilla prins, även där passade jag på att mysa riktigt länge, mockade och pysslade. Provade även en dressyrsadel, som satt någorlunda.
Brun, engelsk County dressyr.


Jag provar med! x)
Haft den mysigaste helgen på länge och eftersom vi hade studiedag i dag så blev det ju långhelg. <3 :) Tummen upp för sånna här dagar! (y)
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0