Hallå :)

Idag så var det dressyr lektion, men mina stövlar var hemma och jag orkade helt enkelt inte rida. Så jag fick tvingat upp en kompis som ändå har en skadad häst, till att rida Conquest. Då fick jag ju samtidigt se honom röra sig under ryttare! Det tycker jag är väldigt roligt och nyttigt, om man kan/har möjlighet att få se hästen man rider från marken istället.
 Det gick jättebra för hon som red och det såg riktigt bra ut, kul! :D
 Tänkte att jag skulle lägga upp lite nya bilder nu, men kunde absolut inte hitta sladden! -.- Varför är man så slarvig..? :/
  Strax så ska våra småhästar bli verkade och sedan bär det av mot Sylvin. :)

Just nu så funderar jag över om jag ska starta lokal 90-1m Harplinge nästa söndag? 10/4, vad tycker ni?


Conquest är en stooor häst! ;) närmare 172cm?


Puss på fin häst! :*

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0