Hoppträning

HEJ!
Tränade hoppning idag, som vi gör varje tisdag. :P
Började med att rida fram utan stigbyglar, rida lätt utan osv. Shitfuckingpommesfritt vad jobbigt det var! >< Synd och skam att det var så längesedan man tränade på det. Haha. Sen så skulle vi hoppa fram på några småhinder, sen en liten bana - utan stigbyglar. Fast vi snackar plutt hinder, typ 40-50cm? Conquest blev jättefin!
I slutet så fick vi hoppa en bana på 1-1,10m? Med stigbyglar denna gången.. x) Han hoppade jättebra!! Några tabbar tack vare piloten, lite surt. Som t.ex kom vi för snabbt/för nära på några hinder. Det är sådant som kan reta mig riktigt länge, när jag felbedömmer och tabbar mig.. Äsch, vi fick några super härliga språng i slutet och jag får väl leva på dem. ;)
Conquest hoppade tripellbarr, från en annan träning.
F.öv. har vi haft jättefint väder hela dagen, skönt för man blir mycket piggare. :)
Hoppas ni haft en bra dag //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0