Kopior.. -.-

Är det bara jag som tycker att det är så fantasilöst när det kommer kopior på allt? Just nu så stör jag mig starkt på Börjes tyvärr..
Detta är den "riktiga" Bocaj stövlen ifrån Globus (ja, från början var det en "kopia" av tretorn..) ca. 2500:-
Sen har Börjes kommit med denna:
ca 1490:-
SÅ himmla tråkigt tycker jag. Visst kanske det är bra för de som inte vill/kan lägga så mycket pengar på ridstövlar men då kan de väl endå hitta på en ny modell? Så det blir lite varation..
Sen har vi ju veredus skydden!
Äkta veredus ca. 1700:-
Och Börjes.... -.-
Typ 195:-
Inte aaaaaalls lika va? :o :/

Är det bara jag som stör mig?

//Felicia

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch ja jag stör mig ännu mer!!

2011-03-26 @ 18:35:31
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0