resultat 20/3-11

Tävlingen i söndags gick jättebra! Nolla i 90cm, fast där kändes han väldigt ojämn samt väldigt tittig, så super nöjd var jag inte, även om han var felfri.
 Sen fick Conquest gå in i transporten och luncha under lagklassen.
Till 1 m så var han lugnare, tog minsta lilla förhållning, men fortfanade taggad. :) Vi fick en bom ner i grunden men var så himla nöjd!! Han tittade inte på hindrerna och vi kom rätt på i princip alla språng, jätte, jättenöjd! :))


Jag och Conquest <3

Har fler bilder och filmer, ska bara ta tid till mig att ladda upp. ;)

Vill bara ge ett stort - till framridningen på Plönninge! De red som galningar!! Jag hade röd rosett men det var inte en j*vel som brydde sig. Folk red precis på en och då blir min häst sur och okoncentrerad! Sen när jag skrek hoppning en gång så var det två puckom som skrittar i bredd på spåret!! Vad gör sånna människor på en tävlingsplats?! ;o

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0