Dagens ridtur

Idag red jag med mamma! Första gången på typ 3-4år minst som vi red ihop! Och typ ett år sedan hon red öh.t. Jätte mysigt var det, en 50mins runda i skogen. Vi tränade även tölt, typ 1 år sedan jag gjorde det. Jag har väl lite vaga planer om att lösa licens och tävla 4gång med både Fönix och Rún i sommar. (; Vi får se..

Jag har väl helt glömt bort att skriva att vi har 5 hästar hemma nu?! Har ju glömt min bild sladd i Vbg och jag tycker inte att det är kul att blogga utan bilder.. :P Men får ta den gångna veckan lite lite snabbt.


Tyr och Rún kom.

Fönix och Tyr i "pojk hagen"

"sto hagen"

Tyr och Fönix

Fr. V. Gjálp, Frenja och Rún - några dagar senare.


Fönix och Tyr <3

Fönix

Rider fortfarande 3 dagars intervaller på honom, men han hade en god grundkondition sen tidigare på året så han har börjat trava och galoppera, samt jobba lite.
 Rún sätter jag igång på samma sätt, med skritt i tre dagar, vila en och sen ytterligare 3 osv.

Rún och jag igår. Fattar inte varför den fula hjälmen ser total muppig ut.... -.-

Rún

Fönix och jag i förrgår.
 Än en gång till er som undrar varför jag har huva på en islänning så är det för att han blir så irriterad av knotten.

Min lillebror Loke (6år) fick skritta av Fönix. (:

Och lillasyster Indra (4år) med. (:



Mamma och Fönix idag! :D bilden ser lite muppig ut men det var för att ingen av hästarna ville stå still! x)

Rún idag.

Pratar just nu med grannen, det blev bestämt att jag ska ta med Frenja ut och gå med henne nu. Så det var allt just nu! Hejdå //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0