...

Idag på morgonen var jag med grannen på lokal ponny hoppning. :)
 Sen på em. så hjälpte hon mig att motionera Fönix, så vi red ut ihop - jag på Rún.
Vi red i skogen, klättrade och hittade nya vägar! :D Sen så var vi båda lite trötta efter att ha varit borta mellan 9-17, fast det var inte hästarna...... Och vi hade glömt bromsen hemma.. ;) Jag kan säga att det gick undan mycket!! Och ingen av oss varken orkade eller llyckades bromsa. x) Men det var sååå himla härligt. Sånna här kravlösa ridturer måste man verkligen ha någon gång. Fast det får aldrig bli farligt! Och vi red på en av de finaste skötta och sandade grusvägarna här omkring, för en gubbe som bor där har travhästar som han även kör där. (:


Fönix bjuder på sig sjölv från idag. ;)


Syns det att vi tycker rundsydda träns är snygga? :o När båda hästarna har det. ;)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0