förjävligt..

Just nu känns det hemskt, fruktansvärt, jätte, jätte dåligt! :( Känner som en kvävande känsla, tankarna och minnena rullar över mig, kväver mig.. Saknade och tomheten efter dig är så här STOR! Fy fan, ja, jag mår dåligt..

Om 20 minuter så var det 4 veckor sedan jag fick stå nere i Slöinge och fatta de fruktanvärda beslutet, som skulle ta ditt liv ifrån dig, ifrån mig. Vetskapen om att du hade så ont och att du inte skulle kunna bli frisk, att du led. Fy fan. Det värsta som någonsin hänt mig, dig. ÄLSKAR, saknar, saknar,saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar, saknar och tänker på. Du var den mest speciella som vandrat på denna jord, någonsin. Du var bäst helt enkelt. Du hade dina egensinigheter, du var du. och jag älskade dig för det, för allt. Hela dig. <3

Nu är du borta, föralltid? Tillsvidare? Jag hoppas vi kommer ses en dag, på en bättre plats, där du inte har ont.

Förlåt älskade, finaste Sylvin. Älskar dig. Minns dig.

:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0