hej igen!

Här har hänt grejer! Både bra och dåliga. Tänkte skriva om träningarna i början av veckan imorgon.

I tisdags kväll trimmade jag iaf. Fönix lite i paddocken, och han gick super bra! :D vi gjorde massor av volter och åttor i trav och han gick i stadig form, inte ett dugg vinglig, som jag trodde han skulle vara! ;) Sen tog vi 4 skutt över ett 40 cm's hinder och han tog i för kung och fosterland i princip. Hoppade genom hela kroppen. Både jag och han tyckte att det var skit skoj! Lite skillnad mot att ha hoppat Conquest på morgonen vill jag lova.

Sen igår red jag barbacka och vi klättrade mest i skogen, slappt och kravlöst, men mysigt! Och idag fick Fönix vila.

Så idag red jag Rún. Hon har vilat sen i söndags, bara för att jag helt enkelt inte orkade ta ut henne igår. :P

Jag testade att rida barbacka på henne, hade ju inte en aning om hur hon skulle reagera, och mamma tyckte det var vansinigt. ;) Men det gick super bra! :D



Det var lite spinkigare att sitta på än Fönix (tunnan...) haha.


Rebecka och Trixy, jag och Rún.

Vi hade så himla mysigt! Det är sånna här stunder jag förstår varför jag rider. Guld värt. <3 :D

Skriver mer imorgon //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0