stressigt värre

Ska bara snabbt säga att det blir lite sämre uppdatering just nu för det är så himla mycket med skolan som ska hinnas med på kort tid!! Även om det inte blir mycket mindre hästande. Har massa nya bilder som väntar på att komma upp, men håll till godo! :)
 Blir ingen hoppning på söndag, för vi ska hoppa lag på onsdag istället! :D Blir första gången jag hoppar lag. Tror faktist inte jag kommer ha några problem med nerverna alls. Och vi har ett riktigt toppat lag. ;) Fast vi saknar lag namn, kom med förslag?

Jag lyckades även göra sönder en spegel idag, ytterligare 7 års olycka. Härligt.. -.-' Skulle justera min backspegel.. och pang sa det så blåste glaste iväg! :o Tur att jag hade vantar.

Sitter just nu med en stor och jättejobbig inlämning som jag måste fortsätta med, tyvärr..

Kram Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0