hejhopp

har noll motivation till att skriva något men vet att ni vill ha en förklaring kanske?

På tävlingen i söndags så kändes han väldigt spänd och tittig i 1m, bockade och höll på non-stop på framridningen. Fick trava väldigt mycket tills han började slappna av. Blev iaf. en nolla i grunden, dock ingen jag var nöjd med eftersom han stog emot hela tiden. Fick ett stopp i omhoppningen och stoppade ut oss i 110.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Tråkig och konstig eftersom jag har ridit hästen i över ett år och han har aldrig stannat innan. Gjorde det på träningen i onsdags med. Jättekonstigt. :(

Men har snackat med min tränare och vi har lagt upp en träningsplan för både mig och hästen, så får vi se om det blir något bättre.. Känns verkligen jättekonstigt! :(

Bjuder på två bilder ifrån i söndags..




Jag önskar att hästar kunde "tala" lite mer vårat eget språk... 

//Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0