tjoooohooo

Sitter i skolan fortfarande, trots att vi slutade för över 1h sen! :o Var tvungen att göra ett arbete som ska vara inne imon. -.- MEN det blev klart! :D Alltid så skönt när grejerna blir gjorda.

Skrittade ut med Conquest och hans hat-kärlek Zoega på lunchen, super mysigt och underbaraste vädret på länge. Skönt att bli pigg och glad!

Igår åkte jag och Conquest till Falkenberg på hoppträning för Anne Persson och det gick huuuuur bra som helst! Han var lite tramsig och spänd i början men slappnade av rätt fort. Skötte sitt jobb som en gud och stannade inte en enda gång. Trots två grindar och ett plank. Jätteskönt. Fick bra hjälp med och hon tyckte det var en fin häst. :)



Conquest i transporten :P

Nu ska jag bege mig! Blir godis och film-mys med Zoegas ägare Emelie. <3 Och imorgon har jag kvälls och morgonfodring i stallen.
BYE//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0