träning

Igår tränade jag dressyr för Kajsa Boström. Hon är så himla pedagogisk, lugn och bra! I början gick det inte så bra men eftersom hon är så himla duktig så avslutade jag med en superfin häst. Kunde inte tro att det var samma. Han har alltid mycket mer att ge när man minst anar det, och ju mer jag lär mig desto roligare blir det att rida honom. ;)

Jag fick träna mycket på att själv bli avslappnad och lugn, så jag inte stressar upp mig när han går ur formen. Sen att böja min högerarm - gjorde susen!

Det var lite onödigt vetande. :)




Söt häst i måndags.. ;)

Nu ska jag koncentrera mig lite mer på svenska lektionen.........

Juste! På söndag blir det årets sista tävling, Km på klubben. Plutthöjd 90-1m så taggar vi 110 nästa vår. :) Blir nog super.

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0