För tidigt för önskelista..?

Okej, jag vet att min mamma läser min blogg och jag vet att jag mest troligt inte kommer att få något av de här, men endå? Kan ju alltid ha det i min egen minnesbank till Horse show, Right?! ;)


Först ut:

Reinbows - tygelhandtag! :) Vill testa!!
499:-



JW stalltäcke, såå snyggt! 1399:-




Dyón stövelskaft 1999:-




Prestige stigbyglar!  2450:-


Sist en dunjacka ifrån Kingsland 2999:-! Hur mysig som helst och välbehövligt om jag inte ska fly landet!!

Titta, jag passar tom. i den! Kunde pröva en för att en av mina kompisar minsann hade så snälla föräldrar att hon fick en......... ;)<3



Fast missförstå mig rätt.. Jag vill ha en brun! :D

Allting går att beställa på www.chevalridsport.se bara att beställa! ;))
Pussar och kramar //Felicia



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får gärna säga till om du testat reinbows, är grymt sugen på att köpa såna! :)

2011-11-24 @ 09:43:53
URL: http://www.nattstad.se/frökenbrunett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0