FÖRKLARA DIG!

Allt sker av en jävla mening säger du, jaaaaha? Förklara då meningen för mig med att Sylvin dog för tidigt? Jag har en konstant jävla smärta och han, han får inte ens leva längre?

och... Meningen med detta är? Att det inte finns någon jävla mening!! Livet är bara så osannolikt jävla själviskt och sjukt!

Det roligaste av allt? Smärtan går aldrig över!!! Ännu roligare? TRE, TRE!!! jag älskar har dött i år, alldeles för jävla tidigt, och meningen med det?

Sen kan du öppna käften. Vem vet? Nästa gång kanske det är jag som dör för tidigt? av NÅGON MENING!? Vad är då meningen med att leva? Säg mig det.

Och jag skiter fullständigt i vem som läser detta för det är MIN BLOGG och jag skriver vad fan jag vill och behöver. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0