hej

igår var det hoppträning, och den funkade helt OK. Inte Wow, men ändå bra. Sånna träningar lägger jag inte på minnet, för antingen vill jag ha sånna som funkar hur bra som helst, sällsynta. Då vet man att allt jobb lönar sig. Eller så vill jag ha träningar som går åt skogen! För då har man någonting att träna på. Det är ju just på träningar som det "ska" gå åt skogen, så man har något att jobba med.

Idag skrittade jag fram honom ute och sen trimmade vi på gräsbanan för det var jättefint väder. Hästen kändes super!! Var mjuk och följsam och i slutet stälde han igenom hela kroppen, fick in rumpan under sig och bar sig jättebra. Härlig känsla! Så grymmt fin! :D

Imorgon ska vi besiktiga hästar och visa häst för hand, och jag är värdelös på att knoppa! Så på hoppträningen fick jag minsann träna. De blev såklart jättefula, men jag tränade. ;) Inte varje dag man tränar med knoppar, även om de var fula sådana.... :P

Två lärare tittade på dem och båda gillade EN knopp, EN av 19.... Hahah..




pinsamt snea och ojämna... ;)


Permanentat är inne hos 10åriga valacker...


Imorgon är det även dressyrlektion! Fast oroar mig fortfarande över hur jag ska hinna fläta och knoppa! :(

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0