This is my "someday"!

Shitpommesfritt vilken turbulent dag det har varit! Som en hel bergochdalbana! (nog med sammansatta lååånga ord.....)

Skulle hoppträna Conquest, kvart över 1, 5 över 12 säger min tränare att vi skulle börja 1 timme tidigare!!! Gissa vem som la benen på ryggen och sprang!? Vi hann någorlunda iaf. och han kändes fin.

Sen hoppade vi massa linjer med olika antal galoppsprång och allt gick som en klocka!! Så himla lätt, jämnt och fint. Börjar verkligen hitta knapparna nu efter snart 1 år ihop. Fick tummen upp av tränaren med som sa att jag tog bra beslut och red följsamt. :) Så himla toppen när allt funkar! <3

Sen blev det lite krångel, fick reda på att jag inte skulle rida Conquest något mer, utan få en annan e. Robin Z som gått 140cm, som jag skulle ha detta året istället. Visst hade jag kunnat utvecklas och säkerligen klättrat fortare i klasserna med honom, men just nu började allt verkligen funka mellan mig och Conquest, så att vi kunde klättrat i klasserna. Efter 1 års arbete! Kändes sådär.. 

MEN sen blev jag inkallad på kontoret igen och då frågade de om jag hade något emot att rida Conquest 1 år till, eftersom en annan tjej gärna ville ha den andra hästen istället för Conquest (hur någon inte vill rida Conquest förstår jag inte?!?). Jag sa givetvis att det hade jag inget emot! Så efter mååånga ovisa veckor är det bestämt att vi får träna i 1 år till!! :'D <3


Finaste killen!

"I'm always getting stuck, but I'm never giving up!"

Väldigt veligt inlägg ifrån väldigt glad tjej. Kommer snart ännu en uppdaterin ifrån tävlingsfronten! :)
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0