tävling imorgon

Igår så fick jag en privat hopplektion, hade ritat upp övingen med, men bilden
sparades inte.. -.- Iaf så har han nog aldrig kännts så klockren som han gjorde i mellan åt. Gjorde jag bara rätt så var allt hur enkelt som helst. Då får ni inte tro att det var piece of cake, för då hade jag ju gjort rätt hela tiden... Men nu vet jag iaf vad jag ska tänka på extra mycket inför imorgon!



Häst nr: 13 har jag fått... dåligt tecken? Nä, det påverkar ju inte hur jag rider. ;)

Idag så skrittade jag ut honom i ca en timma. Han brukar gå bäst när han får "vila" sig i form. Sen duschade och friserade jag honom och putsade all utrustning. Så nu ska allt vara färdig tills imorgon och jag är taggad till tusen.

Jag och Emma på uteritt idag.
 
Måste bara nämna att min duktiga granne Rebecka red till sig två st vinster i LB/LA dressyr idag! Duktiga <3

Nu ska jag dra på kräftskiva!
//Felicia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack <3

2011-09-18 @ 00:02:06
URL: http://teamfjellare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0