Dressyr (på riktigt)

Ja nu blev det verkligen dressyr, första lektionen för i år närmare bestämt! Å guuuud vad jobbigt det var! Men finare blev han.

Vi tränade mycket på korrekt form, som Conquest tycker är så roligt att fuska med. Jag jobbar hela lektionen för att få korrekt form och han jobbar hela lektionen med att slippa det. Fin match<3

 Sen jobbade vi med små volter och bogen in på rakt spår.

Jag har ju tappat så himla mycket under "konvalicensen" och det sa min tränare med. Det jag behöver träna på mer just nu är att få tillbaka styrkan, så jag orkar hålla emot och stadig hand, och stadig skänkel. Och att vara lite mer konsekvent.


Första gången vi använder lindor.... hehe...




Jag har även beställt min licens idag. Nu hoppas jag verkligen att det blir tävling snart igen. :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0