Nu så!!

I lördags blev det en uteritt på Conquest och söndagen var hästfri pga. av jobb.

Igår så red jag och Emelie ut på Fönix och Rún.




Och jag var barnvakt så syrran fick skritta med lite.



 Sen dumpade vi henne och lät hästarna springa lite. Och Emelie fick testat på att tölta i hoppsadel! Väldigt roligt. :)

Idag följde jag med Bella hem till Ingvarssons när hon skulle rida en häst.


En väldigt liten Coco med mankhöjd på 186cm. Lagom?!

Sen då var det äntligen dax!!! För hoppträning! Har ju inte hoppat sen vi vann KM i november. Fick en kort lektion av Mårten och det gick inte så bra som jag ville, men ändå! Nu har jag äntligen kommit ett stort steg på vägen åt rätt håll. Så skönt. :)


Från idag!



Så en kort sammanfattning. Imorgon ska jag behandla ryggen igen och då blir det ingen ridning tror jag.
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0