26-02-12

Idag är det vår! Känns det som iallafall och vi har bästa vädret. Man bli mycket piggare. :)

Innan jag red idag så ville mina syskon rida en sväng. Minns ju själv när jag var liten och ville rida och man var tvungen att ha med sig någon. Inte alltid någon som kunde följa med, men när det väl blev av var det ju höjdpunkten! :)


Ska man rida får man borsta. Och efter ca 3 minuter började de klaga om kramp i armen! Haha...

Loke fick börja, och han tyckte att vi kunde dra till skogen och hoppa lite terränghinder. Det tyckte inte riktigt jag....

Världens snällaste Fönix<3

Indras tur


Därefter red jag själv en jättekort tur på 15-20 min. Hade både träningsvärk (!!!!!) sen igår och ont i den j*vla ryggen. Galet vad musklerna försvinner fort ändå. I börja på december kunde jag rida 6 hästar på en dag utan att det kändes och igår skrittade jag ca. 2,5 km bara!


Jag och prinsen<3



Alldeles för snäll!

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0