Gbg horseshow 12


Dagen började med bilkö ifrån Sandsjöbacka...

Framme vid Scandinavium

Världens bästa och finaste mamma och jag lyxade till det med Donken frukost! Vi tog i princip allt de hade. ;)

Vi möttes även av jättefint väder! B-)

Mamma: Titta! Den hjälmen glittrar. Jag: Va? Nä..? M: Jo, men titta! J: Näää...? Oj, mamma den glittrar! :D Charles Owens nylanserade hjälm. Bara två butiker i Sverige som har den.

Jag hejade på två klasskompisar (som står vid vagnen) som var funktionärer!

Ludger Clinic med Douglas och Angelica. Han pratade mycket om att variera språnglängd, sits och tempo. På varierade distanser och att se till varje individ.

Drog ner backstage iår igen.

Vägen från arenan till stallarna.

En bana som ligger precis innan man går in till arenan.


Utgång till arenan

Bildbevis? ;)

Moa luktar på de fin, fina Libresse blommorna.


Roberto Cristoffolettis häst var också efter Cortez.

Efter lite mer spring på mässan och showtittande så gick vi ner igen och där mötte vi lotterihästen Czardas.

Ett av stallen

Blommor och hinderpark

på väg mot funktionärs matsalen

Jag provade banan lite...

innan ryttarna gick den.

Det var alltså min dag, och nu är det ett helt år kvar tills nästa gång. Tack alla fina vänner och mamma som gjorde dagen till den bästa! :)<3

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0