Jag ser det snöar

Imorse så skulle vi vart iväg till sjukgymnasten vid 10, men de ringde på morgonen och lämnade återbud. Så nu får vi vänta till den 8e istället. -.- Iallafall, så kunde jag ju somna om då. Men efter en liten stund kommer mamma in igen och frågar om jag skulle rida idag? Jo, det skulle jag ju. Då berättar hon att det snöar.... Så där var min sovmorgon. Jag fick springa ner, slänga på mig jackan och gummistövlar över pyjamasen och kuta ut till hagen för att hämta in Fönix. Tur att man bor i skogen! ;)





Sen skulle vi rida över skogen mot travbanan till, men där hade ramlat två träd så man inte kunde ta sig förbi! Jättetråkigt, för där är jättefin och jämn väg. Vem som äger skogen där träden trillat har jag ju inte en aning om heller.. :( Så det var bara till att vända och rida lite fram och tillbaka på våran väg.

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0