tiden springer iväg

Det känns verkligen segt att det är den 19e idag. Jag planerade redan i december att idag skulle bli årets första tävling. Aldrig trodde vi väl då att de skulle bli såhär utdraget..
 Sen är jag ju så himla sugen på revansch just i falkenberg!! Särskilt med tanken på hur bra vi avslutade förra terminen med en vinst.


Från Falkenberg med de "skitläskiga" netto hindret som gav ett stop i varje klass.....

Kort ifrån kamera displayen.

Håller tummarna för alla andra som är på Forf idag ist!
//Felicia

Kommentarer
Postat av: Alma

0732544193, här har du mitt nr. :) Skicka iväg ett sms till mig så får jag ditt nr så vi kan höras på torsdag :)

2012-02-20 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0