25-1-2012

Hej igen! Igår fick jag skritta på två hästar! ;) Skulle gjort detta idag med, men ryggh*lvetet sa stop och jag fick åka hem istället. -.- Kul, kul..

Som sagt.. en bild säger ju mer än 1000 ord så här kommer bilder från de senaste dagarna.



Den här bekanta mannen gick och skadade sig i hagen i lördags och fick boxvila. Sympatiskadad kanske??



Och jag höll honom sällskap. Kanske var de mest tvärtom? :)



Fången blev utsläppt och fick en nytvättad svans.. Galet längesedan jag duschade en häst sist..



Så fort broddarna kom på avancerade han till sjukhage.



Jag skrittade på Alladin igen, han och Malin på bilden. :)



Sen ledde Bella mig några varv på Greco efter hon hade ridit! :) Jag har ju de gulligaste vännerna!!



Idag provade jag ett Dyón the Differens på Conquest, vad tycker ni?? Han är iaf. jättefin i den färgen. :)

Ja, det var i stort sett det hela so far...
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0