Uppdatering!

Nu har de hänt lite grejer igen, inget vidare spännande egentligen, men stort för mig.. ;)

I tisdags fick jag tjatat mig till att få skritta en sväng och efter mycket om och men så godkännde mamma och lärare. DOCK på villkoret att någon annan fick sitta upp och rida slut på hästen först och att jag sen fick ha ledare! Så efter ca 10års träning är jag nu åter på "skritta med ledare" stadiet igen. Men vet ni vad?? Det gör ingenting för den dan var i princip bättre än julafton!!
 Det var ca 13 ryttare i ridhuset och där blir jag ledd, varv efter varv med världens smajl i facet! Så underbart var de!! ;)


Jag, Conquest och halva Malin??  Fin syn va? haha


Finaste Conquest och bästa Malin!! Du gjorde min vecka, twice!<3


Blev tillsagd att sluta smila, men de gick faktist inte! :D

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0