Hej!

Hallå igen. Nu har jag äntligen sommarlov och Conquest med för den delen.

I söndags gick det rätt bra! Tyvärr regnade det hela dagen så att hoppa på gräs var inte så roligt. Banan blev glashal jättefort, trots att jag hade i gräsbrodd såklart.
 Men i 1m så blev vi placerade som nr 11, en placering är alltid något. Tyvärr tappade vi ett par sekunder i omhoppningen där vi missförstod varandra, annars hade det nog gått ännu lite bättre.
 Och till 110 regnade det ännu mer, och blev strul på framhoppningen. Jag frågade om jag fick hoppa fram eftersom det bara var några få före mig, men blev skickad till framridningen istället. Så när jag väl fick börja hoppa fram hinner jag ta ett språng innan de säger att jag ska in, så det blev lite stressigt...
 Han stannade på första hindret i 110, vi kom lite i undertempo och det stod lite i uppförsbacke + att det var ett "läskigt" räcke. Sen flöt restan av banan på hur bra som helst, jättenöjd!




Duktig häst<3



Och stilhoppningen i torsdags fick vi dagens högsta stilpoäng, men rev tyvärr sista hindret. Fick inte riktigt tillbaka honom. Men jättenöjd över den rundan med. :)

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0