tråkigt....

Hej igen. Skulle tävlat på Skultagården igår, 1m-110 men det blev inget eftersom jag inte har kunnat rida på hela veckan. Och imon skulle vi startat Lb1 dressyr, men de blir de inget med heller. Väldigt tråkigt.
 Var iväg och tog bort stygnen på benet idag och då gick skiten upp så de fick tejpa de istället. Roligt nästan jämt! För nu vet de inte hur lång tid de tar innan det läker och det blir ändå ett stort fult ärr, kul....

På onsdag tänkte jag försöka mig på att rida igen, får väl linda en kudde runt benet eller något, för på torsdag är det stilhoppning. Och på söndag är det tävling på klubben. Vi är anmälda till 1m-110. Hoppas bara det blir av nu..

Så jag har chillat i veckan och bara myst lite med den fina.




Sen försökte jag rida i torsdags, eftersom jag verkligen ville tävla, men det slutade såhär:


Malin och jag fick byta häst, storleken på upphoppet och på stigläderna. Ont som satan gjorde det.

Nepp, färdig gnällt för denna gången!
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0