19 mars

I morse så blåste det i princip storm! Men vi bestämde oss för att rida ut iallafall. Dock åkte mitt ländtäcke av rätt fort när jag såg hur mycket det fladdrade trots jag hade spänt det jättehårt.. Skitsamma, Conquest var jätteduktig! Över förväntan. :) Han brukar alltid vara lite på tårna överlag när man rider ut, men idag var han rätt lugn. Skönt de, för jag hade varnat honom att jag inte hade med mig några vingar.... ;)




Vi avslutade rundan på stora grusbanan


Idag gjorde det inte så farligt ont i ryggen heller! Skönt! :)

Sen skrittade jag fram lilla Alladin åt Malin med. <3

Våra jackor är ju så smickrande...... -.-

Nu ska jag plugga till morgondagens prov och göra en inlämmning... Nämnde jag att klockan är 22.17? Då är det precis som vanligt då..

//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0