6 mars

Hej hej!
Har varit ute och skrittat Rún första gången iår. Så fort jag suttit upp undrarde jag vad jag gett mig in på. Rún tyckte det var jätte spännande att komma ut, som om hon aldrig gått där innan? :P Iaf, så hon var på tårna den första km, och det mesta var läskigt! Sen är det ju väldigt roligt att testa ryttarens balans och reaktionsförmåga, den kunde ju ha försämrats sedan sist? Men när vi vände hemåt var hon lugn som en filbunke.
Nä, det är nog inte helt optimalt om jag trillar av än... ;)



Sen när jag släppte ut Rún igen, så provade jag som förra året, att tränsa Frenja igen. Och det gick jättebra! Hon är så cool våran "lilla" 4a åring. :)



Nu sitter jag inne och letar efter ork att kanske gå ut och skritta en sväng på Fönix med. :)



//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0