Hallihallå!<3

I lördags blev det tävling då igen! Trots att jag bara tränat hoppning två ggr sen skadan i slutet på november. Tjurskallig? ;)

En lokal 90-1m i Ätrabygden. Har aldrig varit där innan men det vär riktigt bra. Ingen onödig väntan, lagom mycket folk på fram ridining/hoppning. Och STOR utebana med väldigt fina hinder. Dit åker jag gärna tillbaka, lätt att hitta också. :)


Conquest åkte lastbil till tävlingen!


Invigde nya tävlingsoutfiten ;)

Tack till Julia som gick upp jättetidigt och gjorde de fina knopparna<3


Conquests hat-kärlek Zoega och Emelie var med och tävlade här. Med sig hade Emelie Moa som jag snodde lite<3
Grattis måste vi också säga till Zoega som fyller år idag, Questen gav henne en väldigt fin bukett av maskrosor (som han helst hade ätit upp själv, det kallar jag uppoffring!)

Fanns en väldigt söt liten fölis där med. :)


Vi fick efteranmäla oss och starta först i båda klasserna och i 90cm blev det clearround och i 1m kom vi 3a.
Han var väldigt taggad och glad hela dagen, och jag känner verkligen hur samspelta vi har blivit under dehär två åren. Och när vi började var det kämpigt att ta sig runt en bana på 80cm med honom och nu känns 1m väldigt enkelt. Skönt<3


Från 1m i lördags.

Han har så fina språng i sig, har blivit en helt annan häst! Så håller det här i sig hoppas jag vi ska kunna debutera 120 kanske i slutet av året? ;)

Och idag var vi ute på en mysig promenad på ängen så han fick äta massa gräs. Det var väldigt uppskattat och mysigt<3




Att någon kan göra en så glad och lycklig? :)<3

//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0