SORRY!

Oj vad tiden sprang iväg! Har hänt massa på hästfronten såklart och kommer knappt ihåg hälften. Men här får ni de senaste dagarna i bilder. :D


Nyduschad Conquest i fredags efter dressyrträningen. Träningen gick riktigt bra på slutet men Questen blev rätt förbannad ett tag för han tyckte det var lite jobbigt. Vi tränade på förvändgalopp och han som är så duktig på galoppombyten tyckte jag var knäpp som inte ville att han skulle byta. Hopphäst ut i hovspetsarna ;)


Vi galopperade på fältet i helgen. Ängen är sååååå stor, mycket mer än vad man ser på bilden  och Conquest älskar att få släppa lös här. Jag med för den delen, härligt!

Mys påväg till hagen<3


Sen var i lördags var Jennifer hemma hos mig och red Fönix igen och denna gången red jag med på Rún. Det gick rätt bra fast Rún var väldigt het och Fönix fick för sig att han inte kunde trava...... Slutade bra iallafall.



I måndags skrittade jag och Conquest ut ihop med Julia och Graffe. Väldigt mysigt och vi red en runda jag aldrig ridit innan. :)




Och igår var det hoppträning!  Årets första utomhus träning tom. Och han var såååå pigg! Och halvt galen. Men det var roligt. Vi hoppade lite olika banor, vattenmatta och en kombination med läskiga grindar och plank. Rätt nöjd med träningen.



<3

Imorgon är det dressyrträning och på lördag....... ska vi tävla!!!! ;)

//Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0